loading...
کلبه ی دختر شکلاتی
مرلیا بازدید : 346 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

آيا فکر مي کنيد اينکه فرزند چندم خانواده باشيد، مي تواند بر شکل گيري شخصيت شما تاثير گذار باشد؟

- تک فرزندان

نقاط مثبت: اين افراد همان ها هستند که دنيا را متحول مي کنند. افرادي تکليف-گرا، مرتب و منظم، با وجدان و وظيفه شناس، و بسيار قابل اطمينان مي باشند. آنها عاشق واقعيت، افکار و انديشه ها، و جزئيات هستند. و از قبول مسئوليت هاي مختلف واهمه اي ندارند.

نقاط منفي: يکي از خصيصه هاي منفي اين افراد سرسختي و خشونت شديد آنهاست. کمي کينه اي و پرتوقع هستند و معمولاً از قبول اشتباهاتشان سر باز ميزنند. به هيچ وجه انتقادپذير نيستند. در برابر ديگران افرادي بسيار حساس و نفوذ پذيرند که احساساتشان خيلي زود جريحه دار مي شود.

- فرزندان اول خانواده

نقاط مثبت: آنها ذاتاً فرمانده به دنيا آمده اند. احتمالاً رئيس جمهورها، فضانوردان و مديرعاملين همه فرزندان اول خانواده هستند. فکر مي کنند که هميشه حق و اولويت در هر کاري با آنهاست. فرزندان اول به دو دسته تقسيم مي شوند: پرورش دهندگان افراد مطيع يا متحول کنندگاني سلطه جو. هر دو يکسان هستند فقط از متدهاي مختلفي استفاده مي کنند. معمولاً فرزندان اول خانواده، افرادي ايرادگير، مشکل پسند، و دقيق هستند و عاشق توجه به جزئيات مسائلند. افرادي وقت شناس، منظم، و با کفايتند که دوست دارند همه چيز به بهترين نحو انجام شود. از مسائل غافلگير کننده نيز به هيچ وجه خوششان نمي آيد.

نقاط منفي: معمولاً اين افراد کمي بداخلاق، ترشرو بي احساس به نظر مي آيند. گه گاه به خاطر زورگويي و فشاري که بر سايرين مي آورند، تهديد کننده و رعب آور هستند. چون فکر مي کنند که هميشه حق با آنهاست و فقط خودشان همه چيز را مي دانند، به ديگران اطمينان کمي دارند. رياست مآب، ايرادگير و نسبت به اشتباهات حساس و نکته سنج هستند.

- فرزندان وسط خانواده

نقاط مثبت: فرزندان وسطي، افرادي خانواده دوست هستند که ديگران از بودن با آنها لذت مي برند. مهمترين نياز آنها، آرام نگاه داشتن اقيانوس پرتلاطم زندگي است و شعار آنها "آرامش به هر قيمتي" است. اينها افرادي بسيار آرام و بي سر و صدا، شيرين و دوست داشتني هستند و شنوندگان خوبي به شمار مي روند. مهارت زيادي در حل مشکلات دارند چون هميشه هر دو جنبه ي يک مشکل را بررسي مي کنند و دوست دارند همه را خوشحال کنند. همين مسئله باعث مي شود که مشاوران و ميانجيگران خوبي باشند.

نقاط منفي: نسبت به فرزندان اول خانواده، احساس سلطه گري کمتري دارند، اما دوست دارند همه آنها را ستايش کرده و دوست بدارند—يا حداقل با آنها احساس شادي و خوشبختي کنند. از آنجا که سعي در راضي نگاه داشتن همه دارند، ممکن است به افرادي وابسته تبديل شوند. نمي توانند خوب تصميم بگيرند تا جايي که باعث رنجاندن ديگران مي شود. همچنين براي شکست و اشتباهات ديگران، خود را سرزنش مي کنند.

- فرزندان آخر خانواده

نقاط مثبت: افرادي شاد و سرزنده اند که اين شادي و سرخوشي را با خود همه جا مي برند و ديگران را نيز از آن بهره مند مي کنند. مهارت هاي مردمي آنها بسيار قوي است و عاشق اين هستند که ديگران را با حرف ها و کارهايشان سرگرم کنند. هيچ کس براي آنها غريبه نيست و به سرعت با همه صميمي مي شوند. افرادي برونگرا هستند که از وجود ديگران انرژي مي گيرند. از ريسک کردن واهمه اي ندارند.

نقاط منفي: خيلي زود خسته مي شوند. از طرد شدن واهمه داشته و افق توجهاتشان کوتاه است. افرادي خود گرا هستند. معمولاً به خاطر توقعات غير واقعيشان از رابطه، که تصور مي کنند در همه ي رابطه ها بايد هميشه خوشي و خنده برقرار باشد، رابطه هاي زيادي را به فنا مي دهند. اما نمي دانند که عمر چنين رابطه هايي بسيار کوتاه است

مرلیا بازدید : 275 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (1)
 
فرض كنيد ظرفى پر از انواع ميوه هاى مختلف جلو شماست. ميوه مورد علاقه تان را برداريد ولى دقت كنيد! ممكن است با انتخاب اين ميوه اسرار و رموز شخصيت شما به سرعت فاش شود. در حقيقت اين تست روانشناسى به سادگى نشان مى دهد كه شخصيت افراد مختلف نسبت به انتخاب ميوه مورد علاقه شان چگونه است

سيب

پرتقال

هلو

گلابى

گيلاس

نارگيل

انگور سیاه

آناناس

مرلیا بازدید : 329 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

پنير ،يكي از لذيذ ترين غذاهاست كه با تنوع خاص خود تقريبآ مي تواند تمام سليقه ها را راضي نگاه دارد ، اما در عين حال چيزهاي ديگري نيز راجع به اين افزودني خوشمزه وجود دارد كه احتمالآ شما چيزي درباره آن نمي دانيد پنير مي تواندنكات بسياري را در رابطه با خودتان به شما بگويد ! يك تحقيق جديد در اين زمينه كه از سوي انجمن لبنيات سازي امريكا انجام شده، نشان مي دهد نوع پنيري كه انتخاب مي كنيد مي تواند اطلاعات زيادي را راجع به شخصيت شما آشكار سازد اين تحقيق توسط ((لورا ورلين ))انجام شده است. بنابراين بگوييد پنير و ببينيد چه نوعي از آن باعث خوشحالي شما مي شود

پنیر نرم مثل پنیر خامه ای

پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا

پنیر فانتزی مثل پنیر چدار

پنیرسفت مثل پنیر تبریزی یا لیقوان

پنیر نرم مثل پنیر خامه ای

تحقيقات نشان مي دهد اشخاصي كه طالب تجمل و تجمل پرستي هستند ،به مراتب از خوردن پنير هاي نرم همانند پنير هاي خامه اي بيشتر لذت مي برند و هميشه به دنبال لوازم لوكس و تجملي هستند، از پوشيدن لباس ابريشمي به عنوان لباس راحتي گرفته تا پوشيدن دمپايي هاي بسيار شيك رو فرشي.ز شما مي دانيد كه چگونه بايد با خودو زندگي خويش كنار بياييد لذت خوردن اين پنير، دقيقآ به اندازه لذت خريدن يك آباژور زيبا براي اتاق خوابتان است

پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا

پنير هاي نيمه نرم مثل پنير فتا(پنير هاي بسته بندي پاستوريزه)ما را به دوران بچگي مي برند.بنابراين آنهاهمگي مربوط به خانه،خانواده و كانون گرم خانوادگي ميشوند.اگر هنوز به اين پنيرها علاقه منديد،متخصصان معتقدند كه عميقاًدوست داريد يك بار ديگر شرايط گذشته را براي خود بازسازي كنيد و اين شايد همان دنياي امني است كه هميشه به دنبال آن بوده ايد.به همين دليل است كه شما ابتدا خانواده،دوست،فاميل و آشنا را در اولويت قرار ميدهيد و اين به رغم برنامهُ بسيار فشرده شماست.خانواده شما هميشه به دنبال غذاهاي خانگي هستند و شما از اين انعطاف پذيري آنها لذت ميبريد. خانه شما هميشه گرم و پر از ميهمان است و از ديدار دوستان شاد مي شويد و سعي مي كنيد حداقل يك شب در هفته را با خانواده به خوبي و خوشي بگذرانيد

 بقیه در ادامه ی مطلب

مرلیا بازدید : 383 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

آیا دوست دارید با ذهنتان شوخی کنید؟ سر کاری نیست ها!

1- یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می کند.بازماندگان از سقوط را کجا دفن می کنند؟

آمریکا- کانادا- هیچکدام

2- یک خروس در بام یک خانه که شیب دو طرفه دارد تخم می گذارد.این تخم از کدام طرف می افتد؟

شمال- جنوب- هیچکدام

3- خانمی عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایلش به رنگ قرمز می باشد.او در یک آپارتمان یک طبقه که قرمز رنگ است زندگی میکند.صندلی و میز او قرمز رنگ است. تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمز رنگ هستند.کفپوش آپارتمان و فرش ها نیز قرمز رنگ است. سریع پاسخ دهید که پله های آپارتمان چه رنگی است؟

قرمز- آبی- هیچکدام

4- پدر و پسری را که در یک حادثه رانندگی مجروح شده بودند به بیمارستان می بزند. پدر در راه بیمارستان فوت می کند ولی پسر را به اتاق عمل می برند. بعد از مدتی دکتر می گوید من نمیتوانم این شخص را عمل کنم بخاطر اینکه او پسر من است. آیا به نظر شما این داستان می تواند صحت داشته باشد؟

بله- خیر- هیچکدام

5- اگر چهار تخم مرغ/آرد/وانیل/شکر/نمک و بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید آیا کیک خواهید داشت؟

بله- خیر- هیچکدام

6- آیا میتوانید از منزلتان بالاتر پرش کنید؟

بله- خیر- هیچکدام

7- در مجلس عقد مادر داماد, داماد را می بوسد. چه موقع مادر داماد شخصی را که حلقه گل می آورد می بوسد؟

قبل عقد- بعد عقد- هیچکدام

8- یک کیلوگرم آهن چند گرم سنگین تر از یک کیلوگرم پنبه است؟

1گرم- 100گرم- هیچکدام

9- مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن ماشین بود می رودو التماس می کند که پلیس جریمه نکند. ولی آقای پلیس قبول نمی کند. به پلیس نه یک بار بلکه هشت بار بد دهنی می کند. جواب دهید که این مرد چند بار جریمه خواهد شد؟

هشت بار- نه بار- هیچکدام

10- اگر تمام رنگ ها را با هم مخلوط کنید آیا رنگین کمان خواهید داشت؟

بله- خیر- هیچکدام

11- گرگی به بالای کوه می رود تا غرش شبانه اش را آغاز کند. چه مدت طول می کشد تا به بالای کوه برسد؟

دو شب- پنج شب- هیچکدام

12- اگر به طور اتفاقی وارد کودکستان دوره کودکیتان شوید. آی قادر به خواندن و نوشتن و انجام جدول ضرب خواهید بود؟

بله- خیر- هیچکدام

13- آیا امکان دارد یک نفر سریعتر از رودخانه می سی سی پی شنا کند؟

بله- خیر- هیچکدام

14- آقای بیل اسمیت و خانم ژانت اسمیت از هم طلاق میگیرند. بعد از مدتی خانم ژانت اسم اولیه خود را پس می گیرد. با این حال بعد از پنج سال با اینکه هنوز از آقای بیل اسمیت طلاق گرفته است دوباره خانم ژانت اسمیت می شود. آیا این قضیه امکان پذیر است؟

بله- خیر- هیچکدام

15- آقای جیم کوک مشکوک به قتل است. ولی وقتی که پلیس از او سوال می کند در هنگام وقوع قتل کجا بوده آقای جیم کوک می گوید در خانه مشغول تماشای سریال مورد علاقه ام بوده ام. حتی جزئیات سریال ر برای پلیس شرح می دهد. آیا این موضوع ثابت می کند که آقای جیم کوک بی گناه است؟

بله- خیر- هیچکدام

 بقیه اش در ادامه ی مطلب است

مرلیا بازدید : 276 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 
روش میل كردن ساندویچ توسط شما می‌تواند بیانگر بسیاری از احساسات درونی شما و بطور كلی شناخت شخصیت شما باشد.

کدام یک از روش‌های زیر را برای خوردن ساندویچ در نظر می‌گیرید؟


1- ساندویچ خود را به قطعات کوچک تر تقسیم می‌کنید؟
2- ساندویچ خود را دو لقمه می‌کنید؟
3- ساندویچ خود را آرام و با اشتهایی وصف ناپذیر می‌خورید؟
4- ساندویچ خود را نصف کرده و باقی مانده را در بشقاب می‌گذارید؟
5- ساندویچ خود را کاملاْ باز کرده و محتویات آن را تنها با تکه ای نان می‌خورید؟


۱. چنانچه ساندویچ خود را به قطعات کوچک تر تقسیم می‌کنید :
فردی منظم، حساس، دقیق و عاطفی هستید. در واقع نظم در زندگی شما حرف اول را می‌زند. دیگران به خوبی می‌دانند که از چه جایگاهی باید با شما وارد سخن شوند. گذشت شما در زمینه‌های مختلف زبانزد خاص و عام است. صبر و استقامت از دیگر ویژگی‌های شماست. دیگران برای انجام کارها و رفع نیازهای روزمره خود روی شما حساب می‌کنند.

۲. چنانچه ساندویچ خود را دو لقمه می‌کنید :

شما ظاهراً فردی عجول و نسبتاً خشن بوده و این خصوصیت راحتی در غذا خوردن را نیز نشان می‌دهد. ظاهراً خیلی از خودتان مطمئن هستید و می‌توان گفت که در اکثر اوقات به خاطر عجول بودنتان بدون مشورت با دیگران تصمیم می‌گیرید که در بسیاری از موارد عواقب آن را نیز متحمل می‌شوید. معمولاً شما فرصت رسیدگی به حرف و سخن دیگران و یا حتی خود را ندارید، که این نیز ناشی از همان عجول بودن ذاتی شماست.

۳. چنانچه ساندویچ خود را آرام و با اشتهایی وصف ناپذیر می‌خورید :
به راحتی با دیگران دوست می‌شوید و خوشرو و دست و دلباز هستید و به رای و نظر فرد مقابل احترام می‌گذارید و از درگیر شدن با اطرافیان پرهیز می‌کنید، آرامش خاصی دارید و دیگران از بودن در کنار شما احساس لذت می‌کنند.

۴. چنانچه ساندویچ خود را نصف کرده و باقی مانده را در بشقاب می‌گذارید :
آینده نگری و نگاهی به فردا داشتن از ویژگی‌های شخصیتی شماست. در هر زمینه‌ای و برای اقدام در مورد هر مساله ابتدا به عواقب آن اندیشیده و با مروری به آینده حال را برنامه ریزی می‌کنید. مصمم و هوشیارید و نسنجیده حرف نمی‌زنید. دیر با کسی دوست می‌شوید اما دوستی هایتان پایدار است.

۵. چنانچه ساندویچ خود را کاملاْ باز کرده و محتویات آن را تنها با تکه ای نان می‌خورید :
شخصیتی قابل احترام دارید. سعی می‌کنید هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نروید. نگاه گیرا و نافذ شما می‌تواند مخالفانتان را به سرعت سر جای خودشان بنشاند. بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه‌های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آنها را نیز ببینید. انرژی شما برای یافتن دوستان جدید و کم نظیر نیز مثال زدنی است. در حل مشکلات بسیار ماهر و زبر دست بوده و عاشق رقابت سالم با دیگران هستید
مرلیا بازدید : 282 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تست روانشناسی جدید فضولی

منظور همون کنجکاوی بیش از حده !

اگرچه کنجکاوى همیشه یک صفت پسندیده محسوب مى شود اما اگر از حد متعارف خود خارج شود دیگر آن قدرها هم شایسته نخواهد بود و شاید چیزی فراتر از کنجکاوی (همون فضولی خودمون) به حساب بیاید. شما معمولاً با دوستان فضولتان چه کار مى کنید؟ بدون تردید سعى مى کنید هر طور شده آنها را از سرخودتان باز کنید، درست است؟ اما آیا مى دانید خود شما چقدر دچار این مشکل هستید؟!

اگـر مـایـلید اطلاعات بیشتری درباره شخصیت خودتان از خصوصیاتی که باعث مـی‌شوند تعادل در کنجکاوی شما مشخص شود آگاه شوید، به تست زیر که شامل ۱۰ سوال است با دقت تمام و در کمال صداقت پاسخ دهید. برای انجام تست لطفا امتیازات هر سوال را یادداشت کنید و در پایان با مقایسه با نتایج، درصد کنجکاوی شخصیت خودتان را محک بزنید :

۱٫ تصورکنید که صبح خواب مانده اید و دیرتان شده است. هنگام خروج از خانه صداى دعواى همسایه را مى شنوید. آیا مى ایستید تا ببینید موضوع از چه قرار است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۳٫ به منزل دوستتان رفته اید و او براى انجام کارى از اتاق خارج مى شود. روى میز او یک نامه جلب توجه مى کند. آیا نگاهى به آن مى اندازید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۴٫ در اتوبوس یا تاکسى نشسته اید و فرد کنارى شما مشغول مطالعه است. در این شرایط چه مى کنید؟
ـ مستقیماً به آنچه او مطالعه مى کند خیره شده و شما هم همراه او مطالعه مى کنید. (۱۰)
ـ هر از چند گاهى نگاهى دزدکى مى اندازید تا ببینید او چه چیزى مطالعه مى کند. (۵)
ـ کاملاً بى تفاوت رفتار مى کنید. (۰)

۵٫ اگر شما بدانید که یکى از آشنایان رازى دارد، چه مى کنید؟
ـ هر طور شده سعى مى کنید سر از کار او در آورید. (۱۰)
ـ اگر صحبتى درباره آن پیش بیاید، کنجکاو مى شوید. (۵)
ـ رازهاى دیگران، مسائل شخصى آنهاست و سعى نمى کنید وارد حیطه خصوصى آنها شوید. (۰)

۶٫ اگر جایى دعوا یا تصادفى اتفاق بیفتد، آیا نزدیک مى شوید تا ببینید جریان از چه قرار است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۷٫ اگر وارد رستورانى شوید و ببینید یکى از آشنایان با فرد غریبه اى آنجاست، آیا کنجکاو مى شوید ببینید غریبه چه کسى است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۸٫ آیا معمولاً درباره قیمت و محل خرید چیزهایى که دوستانتان مى خرند پرس و جو مى کنید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۹٫ آیا تا به حال کیف دیگران را بدون اجازه شان جست و جو کرده اید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۱۰٫ اگر رمز عبور پست الکترونیک دوستانتان را داشته باشید سرى به ایمیل هاى آنها مى زنید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)

۲٫ با دوستتان مشغول مکالمه تلفنى هستید که مجبور مى شوید مدتى منتظر بمانید تا او به مکالمه دیگرى که در انتظار است پاسخ دهد. آیا وقتى براى ادامه مکالمه شما برمى گردد از او مى پرسید چه کسى پشت خط منتظر بود؟

.

.

.

.

.

.

.

 جواب ها در ادامه ی مطلب

مرلیا بازدید : 304 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تست هوش رنگارنگ

برخی از تست‌ های هوش و استعداد ، علاوه بر آن‌ که منشأ علمی دارند ، نتایج جالب ، آموزنده و حتی سرگرم‌ کننده‌ ای نیز در پی دارند . در تست هوشی که پیش روی شماست ، کاربر هم با کارکرد بخش‌های چپ و راست مغز خود آشنا می‌ شود و هم این‌ که درمی‌ یابد که آیا نیم‌ کره چپ مغزش که ریاضیات و منطق را مدیریت می‌کند ، قوی‌ تر است یا نیم‌ کره راست آن که مسئول هنر و رنگ‌ ها و احساسات است ؟!حالا شما ببینید که در تقابل این دو نیم‌ کره ، کدام طرف را برنده می‌ دانید ؟!

تست هوش تصویری

سمت راست رنگ را می بیند وسمت چب لغت را می خواند

 من خودم بیشتر لغت راخوندم البته تاحدودی رنگ هاراهم خوب گفتم  شما چی ؟

مرلیا بازدید : 281 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

قد جلوی موها در پیشانی را که اندازه ی آن بسته به رضایت خودتان است تعیین نمایید .با همان زاویه ی ۴۵ درجه ای که موها را گرفتید…

بالای سر خود را مانند یک مثلث جدا کنید و بقیه ی موها را کلیپس بزنید تا مزاحم کار نباشند:

اموزش تصویری چتری کردن مو

قد جلوی موها در پیشانی را که اندازه ی آن بسته به رضایت خودتان است تعیین نمایید .با همان زاویه ی ۴۵ درجه ای که موها را گرفتید قیچی را نیز زاویه دار بگیرید و در انتهای ابرو قرار دهید و به صورت اریب تا وسط سر خود کوتاه کنید.

اموزش تصویری چتری کردن مو

برای طرف دیگر سر هم مطابق شکل انجام دهید:

اموزش تصویری چتری کردن مو

به صورتی که وقتی موها را میگیرید و میبینید تقریبا یک هفت خواهید دید:

اموزش تصویری چتری کردن مو

قیچی پتاژ:

اموزش تصویری چتری کردن مو

حالا نوبت می رسد به پتاژ کردن با پتاژ توی موها را تا حدی خالی میکنید و کم حجم میکنید:

اموزش تصویری چتری کردن مو

و در نهایت چتری کج را خواهیدداشت حالابرو جلوی آیینه خودت را نگاه کن:

اموزش تصویری چتری کردن مو

مرلیا بازدید : 358 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

۱_ فرق بلال با خیار چیه ؟

معماهای بامزه و خنده دار

۲_ چطوری امکان داره که ۴ نفر زیر چتر برن ولی هیچ کدوم خیس نشن ؟

معماهای بامزه و خنده دار

۳_ یکی بوده خونشون طبقه ی هشتم یه آپارتمون بوده صبح ها که میرفته سر کار با آسانسور می رفته پایین ولی شب ها که برمیگشته از پله ها می رفته. آخه چرا؟

معماهای بامزه و خنده دار

۴_ یه بنا خونه می سازه یه دونه آجر اضافه می آره،چیکارش می کنه؟

بقیه سوال ها و جواب ها در ادامه مطلب

مرلیا بازدید : 268 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

به این ده سوال پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید سپس امتیاز های خود را جمع کرده و نتیجه حاصل را مشاهده نمایید!

سوال:

1-هنگامی که غمگین و ناراحت هستید, آیا می توانید علت نناراحتی خود را پیدا کنید؟

همیشه (4 امتیاز) بیشتر اوقات (3 امتیاز) برخی مواقع (2 امتیاز) به ندرت ( 1 امتیاز)

2) هر چند وقت یک بار شما چیزهایی را خریداری می کنید, ولی واقعا نمی توانید از پس هزینه های آن هابرآیید؟

همیشه(1امتیاز) بیشتر اوقات(2 امتیاز) به ندرت (3 امتیاز) هرگز ( 4 امتیاز)

3) آیا شده که حرفی بزنید و بعد از گفتن آن پشیمان شده باشید؟

اغلب (1 امتیاز) گاهی (2 امتیاز) خیلی کم (4 امتیاز) هیچ وقت ( 3 امتیاز)

4) وقتی کسی شما را عصبانی کند, در این صورت شما:

با عصبانیت در مقابل او می ایستید (2 امتیاز)

به هیچ کس هیچ حرفی نمی زنید (1 امتیاز)

همه جا از آن شخص گله وشکایت می کنید (3 امتیاز)

به صورت آرام مساله رامطرح نمایید ( 4 امتیاز)

5) معمولا چند مدت طول می کش که به خواب بروید؟

معمولا تا به رختخواب میروید می خوابید (3 امتیاز)

20 دقیقه طول می کشد که بخوابی (4 امتیاز)

خواب راختی ندارید و سرجایتان می غلتید(1 امتیاز)

یک ساعت یا بیشتر( 2 امتیاز)

6) معمولا در چه شرایطی به خود این اجازه را می دهید که گریه کنید؟

وقتی ناراحتم و فقطدوستان نزدیک یا خانواده ام حضور دارند (3 امتیاز)

هر زمان که احساس کنم نیاز به گریه دارم(4 امتیاز)

هر کاری می کنم تا گریهنکنم (1امتیاز)

وقتی که تنها هستم ( 2 امتیاز)

مرلیا بازدید : 254 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

روان شناسان شخصيتي براين عقيده اند که شماره تولد، شما را از آن چيزي که مي خواهيد باشيد دور نمي کند، بلکه مانند رنگي است که نوع آن و زيبايي اش براي افراد مختلف متفاوت است. به مثال زير توجه کنيد :
فرض مي کنيم که شما متولد 29 ارديبهشت 1364 هستيد.ارديبهشت ماه دوم (2) سال است پس :
9=1+8=18=5+9+3+1=1395=1364+2+29
شماره تولد 9 است و اکنون مي توانيد آنچه راکه مربوط به اين شماره است با خود مطابقت دهيد


1- خالق و مبتکر:
'يک' ها پايه و اساس زندگي هستند. هميشه عقايد جديد و بديع دارند و اين حالت در آنها طبيعي است. هميشه دوست دارند تمامي کارها و مسائل بر حول محوري که آنها مي گويند و تعيين مي کنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند، گاهي خود خواه مي شوند. با اين حال 'يک' ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبي مهارتهاي سياسي را ياد ميگيرند . هميشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق اين هستند که 'بهترين' باشند . در استخدام خود بودن و براي خود کار کردن بزرگترين کمک به آنهاست ولي بايد ياد بگيرند عقايد ديگران ممکن است بهتر باشد و بايد با رويي باز آنها را نيز بشنوند.

2- پيام آور صلح:
'دو' ها سياستمدار به دنيا مي آيند ! از نياز ديگران خبر دارند و غالبا پيش از ديگران به آنها فکر مي کنند . اصلا تنهايي را دوست ندارند . دوستي و همراهي با ديگران برايشان بسيار مهم است و مي تواند آنها را به موفقيت در زندگي رهنمون سازد. اما از طرف ديگر ، چنانچه در دوستي با کسي احساس ناراحتي کنند ترجيح مي دهند تنها باشند.از آنجايي که ذاتا خجالتي هستند بايد در تقويت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.

3- قلب تپنده زندگي:
' سه ' ها ايده آليست هستند، بسيار فعال،اجتماعي،جذاب،رمانتيک وبسيار بردبار و پر تحمل .خيلي کارها را با هم شروع مي کنند اما همه آنها را پيگيري نمي کنند. دوست دارند که ديگران شاد باشند و براي اين کار تمام تلاش خود رابه کار مي گيرند. بسيار محبوب اجتماعي و ايده آليست هستند اما بايد ياد بگيرند که دنيا را از ديد واقعگرايايه تري هم ببينند.

4- محافظه کار:
'چهار' ها بسيار حساس و سنتي هستند. آنها عاشق کارهاي روزمره، روتين و پيرو نظم و انضباط هستند و تنها زماني وارد عمل مي شوند که دقيقا بدانند چه کاري بايد انجام دهند. به سختي کار و تلاش مي کنند. عاشق طبيعت و محيط خارج از خانه هستند. بسيار مقاوم و با پشتکار هستند. اما بايد ياد بگيرند که انعطاف پذيري بيشتري داشته و با خود مهربانتر باشند.

5- ناهماهنگ با جماعت:
'پنج' ها جهانگرد هستند و کنجکاوي ذاتي، خطر پذيري و اشتياق سيري ناپذير آنها به جهان هستي و ديدن محيط اطراف خود،غالبا برايشان درد سر ساز مي شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در يک جا ثابت بمانند. تمام دنيا مدرسه آنهاست و در هر موقعيتي به دنبال يادگيري هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمي شود. آنها به خوبي ياد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل، تمامي جوانب کار را سنجيده و مطمئن شوند که پيش از نتيجه گيري ،تمامي حقايق را مد نظر قرار داده اند.

6- رمانتيک و احساساتي:
' شش' ها ايده آليست هستند و زماني خوشحال مي شوند که احساس مفيد بودن کنند. يک رابطه خانوادگي بسيار محکم براي آنها از اهميت ويژه اي برخوردار است. اعمالشان بر تصميم گيري هايشان موثر است و آنها حس غريب براي مراقبت از ديگران و کمک به آنها دارند. بسيار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگي مي شوند. عاشق هنرو موسيقي هستند. دوستاني صادق و در دوستي ثابت قدم هستند.'شش' ها بايد بين چيزهايي که مي توانند آنها را تغيير دهند و چيزهايي که نمي توانند، تفاوت قائل شوند.

 

مرلیا بازدید : 249 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

به این تست شک نکنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید..

حاضرید؟

پس شروع کنید:


1)
چه موقع از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید؟

الف- صبح،
ب - عصر و غروب،
ج - شب


۲) معمولاً چگونه راه مى روید؟

الف- نسبتاً سریع، با قدم هاى بلند،
ب - نسبتاً سریع، با قدمهاى کوتاه ولى تند و پشت سر هم،
ج - آهسته تر، با سرى صاف روبرو،
د - آهسته و سربه زیر،
ه - خیلى آهسته


۳) وقتى با دیگران صحبت مى کنید؛

الف- مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید،
ب - دستها را در هم قلاب مى کنید،
ج - یک یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید،
د - دست به شخصى که با او صحبت مى کنید، مى زنید،
و - با گوش خود بازى مى کنید، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف میکنید



۴) وقتى آرام هستید، چگونه مى نشینید؟

الف- زانوها خم و پاها تقریباً کنار هم،
ب - چهارزانو،
ج - پاى صاف و دراز به بیرون،
د - یک پا زیر دیگرى خم



۵) وقتى چیزى واقعاً براى شما جالب است، چگونه واکنش نشان مى دهید؟

الف- خنده اى بلند که نشان دهد چقدر موضوع جالب بوده،
ب - خنده، اما نه بلند،
ج - با پوزخند کوچک،
د - لبخند بزرگ،
ه - لبخند کوچک


۶) وقتى وارد یک میهمانى یا جمع مى شوید؛

الف- با صداى بلند سلام و حرکتى که همه متوجه شما شوند، وارد مى شوید
ب - با صداى آرامتر سلام مى کنید و سریع به دنبال شخصى که مى شناسید، مى گردید
ج - در حد امکان آرام وارد مى شوید، سعى مى کنید به نظر سایرین نیایید


۷) سخت مشغول کارى هستید، بر آن تمرکز دارید، اما ناگهان دلیلى یا شخصى آن را قطع مى کند؛

الف- از وقفه ایجاد شده راضى هستید و از آن استقبال مى کنید
ب - بسختى ناراحت مى شوید
ج - حالتى بینابین این ۲ حالت ایجاد مى شود



۸) کدامیک از مجموعه رنگ هاى زیر را بیشتر دوست دارید؟

الف- قرمز یا نارنجى
ب - سیاه
ج - زرد یا آبى کمرنگ
د - سبز
ه - آبى تیره یا ارغوانى
و - سفید
ز - قهوه اى، خاکسترى، بنفش



۹) وقتى در رختخواب هستید (در شب) در آخرین لحظات پیش از خواب، در چه حالتى دراز مى کشید؟

الف- به پشت
ب - روى شکم (دمر)
ج - به پهلو و کمى خم و دایره اى
د - سر بر روى یک دست
ه - سر زیر پتو یا ملافه...




۱۰) آیا شما غالباً خواب مى بینید که:

الف- از جایى مى افتید.
ب - مشغول جنگ و دعوا هستید.
ج - به دنبال کسى یا چیزى هستید.
د - پرواز مى کنید یا در آب غوطه ورید.
ه - اصلاً خواب نمى بینید.
و - معمولاً خواب هاى خوش مى بینید




امتیازات


سؤال اول:
الف(۲)، ب (۴)، ج (۶
)

سؤال دوم
:
الف (۶)، ب (۴)، ج (۷)، د (۲)، ه (۱
)

سؤال سوم
:
الف (۴)، ب (۲)، ج (۵)، د (۷)، ه (۶
)

سؤال چهارم
:
الف (۴)، ب (۶)، ج (۲)، د (۱
)

سؤال پنجم
:
الف (۶)، ب (۴)، ج (۳)، د (۵)، ه (۲ ا متیاز
)

سؤال ششم:

الف (۶)، ب (۴)، ج (۲)

سؤال هفتم:

الف (۶)، ب (۲)، ج (۴)

سؤال هشتم:

الف (۶)، ب (۷)، ج (۵)، د (۴)، ه (۳) و (۲)، ز (۱)

سؤال نهم:

الف (۷)، ب (۶)، ج (۴)، د (۲)، ه (۱)

سؤال دهم:

الف (۴)، ب (۲)، ج (۳)، د (۵)، ه (۶)، و (۱)

خب، امتیازهایتان را جمع زدید. حلابه ادامه ی مطلب بروید و شخصیت خودتان را بشناسید.

 

مرلیا بازدید : 263 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

بهار

افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.



رنگ های بهاری

نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.



تابستان

پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.



رنگ های تابستانی

انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.



پاییز


پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.


مرلیا بازدید : 264 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 مواظب باش مغرور نشی یه وقت سرتو بالانگیری وبه پایین تر از خودت نگاه نکنی خدا خوشش

نمیاد  یهو دیدی پات به جایی گیر کرد و با سر زمین خوردی

 کاش از زمین خوردن هامون درس بگیریم

مرلیا بازدید : 284 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

اس ام اس های عرفانی - عکسهای جدید - اس ام اس های عارفانه - دنیای اس ام اس - جملات جدید

زمانی که گناه می کنیم مثل اینه که یه لیوان قهوه  خالی بشه روی لباس سفید روحمون  هرچی دیرتر توبه کنیم سخت تر پاک میشه   با این گناه های رنگارنگی که ماداریم چه طوری رومون میشه به مهمونیه خدا بریم  وبا روح های ناپاکمون سر سفرش بشینیم رمضان یه فرصته بیاید توبه کنیم  

 رمضان مبارک

 التماس دعا

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی تـعطیــل است و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت باید به خودت استراحت بدهی دراز بکشی دست هایت را زیر سرت بگذاری به آسمان خیره شوی و بی خیال ســوت بزنی در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند آن وقت با خودت بگویـی بگذار منتـظـر بمانند !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هاله ی شما چه رنگی است ؟
  • طنز
  • سیر تاریخی مهریه
  • راز تخت مرموز!
  • وصف حال مردان بعد از فوت همسر!
  • عکس های ناناز
  • چاق ترین زن جهان!
  • 8راه برای داشتن پوستی زیبا
  • شیرینی پوست را پیر و زشت می کند
  • عکس بی نظر از آب خوردن مورچه
  • بزرگترین همبرگرجهان
  • رکورد های جالب گینس
  • ساخت وسایل تزئینی با لاستیک ماشین!
  • فرق کودک الان و قدیم
  • پرندگان خشمگین
  • ابراز عشق به کوروش کبیر!
  • پیر مرد عاشق
  • آیا عشق دلیل می خواهد؟
  • داستان طنز عاشقانه
  • دختر آدامس فروش
  • پیام خنده دار ایرانسل
  • آیا می دانید...؟
  • شعر عاشقانه
  • مرام مردم
  • راهکار های موفقیت
  • 10 درس شگفت انگیز از استاد بزرگ آلبرت انیشتین
  • سخت ترین سوال جهان( انیشتین هم نمی تواند جواب دهد !)
  • تزئین های بسیار زیبا برای غذا اشتها افزایش میابد !
  • حرف های خدا و بنده
  • کوچه پس کوچه ی عمر
  • شکلک های کوچولو
  • تصاویر متحرک دخترانه
  • تصاویر زیبا سازی وبلاگ
  • عکس های متحرک لب
  • عکس های عاشقانه
  • سند جهنم
  • داستان غم انگیز پدر !
  • احساس
  • عاشقی
  • چه خوب بود اول دبستان !
  • حسادت
  • عشق در بیمارستان
  • چشمهایم همیشه بارانی است.........
  • باد کنک ( نوشته های خط خطی)
  • شن وسنگ ( نوشته های خط خطی)
  • حال بهم زن ترین رستوران جهان !
  • رستوران درختی
  • گارسون هایی که شبیه پرستار هستند!
  • میوه های عجیب!
  • سفالگر
  • گناه
  • غرور آدم را زمین می زند
  • معما های خنده دار
  • آرایش مو
  • تست هوش رنگارنگ
  • دوستانتان فضول هستند یانه
  • تحقیق بسیار جالب در مورد ساندویچ( بیاتو از دست نده )
  • تست کامل هوش و ذهن !!!
  • شناخت شخصیت از روی پنیر مورده علاقه
  • شخصيت افراد نسبت به انتخاب ميوه مورد علاقه
  • تاثیر فرزند چندم خانواده بودن در شکل گیری شخصیت
  • روانشناسی فصلها
  • تست شخصیت در اروپا
  • شناخت شخصيت از روي تاريخ تولدتان
  • تست روانشناسی ( سلامت روحی )
  • بچه ای که شبیه باربی است
  • عکس های بی نظیر از تولد یک دلفین !
  • عکس بامزه از گربه ها
  • فیل فوتبالیست
  • دوستت دارم( عکس بامزه )
  • تست روانشناسی (آیا محبوب هستید )
  • فقط و فقط کره ( حانا جووون)
  • مینا جون
  • یاسی جون
  • خانوم シ وシ فرنگی
  • ✿ـــــ♥Alone _Girl♥ـــــ✿
  • نگاری
  • آرامش خیال
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 1,203
  • بازدید سال : 4,503
  • بازدید کلی : 39,007
  • کدهای اختصاصی
    <

    آپلود عكس

    آپلود عكس

    ثبت دامنه تبادل لینک سه طرفه | نیاز تو - تبادل لینک اتوماتیک Niazu